Challenge / Apartman Sohbetleri #2 : Çocukluk eğlencen neydi?

- Şubat 21, 2017


Meydan okumamızın ilk yayınında soruları eklememişim, o yüzden şimdi ekliyorum:

  1. Nasıl bir apartmanda büyüdün? (link)
  2. Çocukluk eğlencen neydi?
  3. Yedi yaş pantolonunu bulsak cebinden ne çıkardı?
  4. Çocukluk kahramanın kimdir?
  5. Gereksiz bir yeteneğin var mı?
  6. Hastası olduğun bakkal ürünü hangisi?
  7. En saçma zevkin?
  8. En büyük çılgınlığın?
  9. Çocukken en çok korktuğun şey?
  10. En sevdiğin ve sevmediğin özelliğin?
  11. Karşı cins karşısında en çok utandığın an?
  12. En maskulen/feminen yanın nedir?
  13. Asla cesaret edemeyeceğin bir şey?
  14. En sevdiğin fiziksel acı?
  15. Almış olduğun en saçma teklif?
  16. Kendini çok değerli hissettiğin bir an var mı?
  17. Annenden ve babandan ne öğrendin?
  18. Hangisi daha olası; cadı, vampir, kurt adam? Ve tabii ki neden?
  19. Manzarasız müthiş bir daire mi, manzaralı tek odalı bir daire mi?
  20. Hayat sana ne öğretti?

İkinci başlığımızla devam edelim:


Çocukluk eğlencen neydi?

Çocukluk eğlencem gün boyu sokaklarda oynamaktı. Daha çok eğlendiğim bir şey hatırlamıyorum. En çok da saklambaç oynardık. Bazen kendin yap tarzı dergilerden origami yapmaya çalışırdık. Ya da bozuk saatlerden çıkardığımız tellere boncuk geçirip kelebek falan yapardık. Ama saklambaç oynamayı tek geçerim, liseye kadar devam ettirdik diyebilirim. 5 kişilik bir grup olarak çok iyi anlaşıyorduk. Lise'de ayrı düştük, bir daha da eskisi gibi olamadık.

---

Az daha unutuyordum, bilgisayarlar eve girmeye başladığı dönem babamın aldığı bir oyun vardı: Croc. Dışarıda oynama faslını kısıp bu oyunu oynardık, hem çok eğlenirdim hem de dışarıyı özlerdim aslında.



Bilgisayarla tanışınca en büyük eğlencemiz "Croc" olmuştu. Manyak gibi oynuyorduk, tüm level'ları bitirmiştik. Sonra Super Bunny, Worms falan da oynamaya başlamıştık ama Croc'un yeri hep ayrıydı.

fotoğraf 1: pixabay.com

Benzer Yayınlar

10 yorum

  1. sanırım bebeklerimle oynamaktı (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bebekle oynadığımı çok hatırlamiyorum. Şebnem bebek vardı onu seviyordum, gazeteler kıyafet veriyordu kağıttan :)

      Sil
  2. e güzel hayatmış yaniiiii de miiii :)

    YanıtlaSil
  3. Futbol,saklambaç,köşe kapmaca,onbir elli,istop birde atari :) haha nasıl sence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Futbolla ne isin var kizz?
      Onbir elli ne ki :D
      Baya renkliymis çocukluğun masallah :)))

      Bak biz bi de çamurdan köfte yapardık, mermere kiremiti tükürükle ezip kına yapardık onları yazmayı unutmuşum. :P

      Sil
    2. Aa onları bzde yapardik.Bide o kfteleri az atmadk milletn duvarlarina 😃

      Aa ben çok güzel ftbol oynardim erkek gibi haha 😃

      Sil
    3. haha ya ben meğer ne kibar bir çocukmuşum :D

      Sil
  4. Bende ilk "Tarzan" diye bir bilgisayar oyununu oynardım :D . Benimde 4-5 kişilik arakdaş grubum vardı. Hâlâ daha arada denk gelip selamlaşıyoruz vesaire lakin tabii büyüdük eskisi gibi değil hiç bir şey...
    Derdin az olması açısından bi yandan güzeldi aslında çocukluk...
    Hey gidi günler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Croc'a benziyor sanırım o oyun da :)
      biz de arada denk gelirsek düğünlerde falan selamlaşıyoruz, eskiden birbirimizden ayrılmamak için tuvalete bile gitmezdik oysa :P
      her şeye rağmen vurdumduymaz ve güzel günlerdi

      Sil