Challenge / Apartman Sohbetleri #4 : Çocukluk kahramanın kimdi?

- Şubat 24, 2017


Çocukluk kahramanın kimdi?

Bunu bizimkilere sorsak muhtemelen Superman derler. Daha çok küçükken, hiç yanımdan ayırmadığım battaniyemle bir akşam balkonun korkuluklarına çıkarken yakalanmışım. Boynuma dolamışım battaniyeyi, atlayıp uçacakmışım. Neyse ki fark edip yakalamışlar beni.

Ama benim asıl kahramanım Peter Pan'dı. Belki de Superman'ı değil, Peter Pan'ı taklit ediyordum ama battaniyemden ayrılamadığım için Superman sanmışlardı :) İkisi de uçuyor sonuçta.



Bir kaç yaş büyüdüğümde de, hala kahramanım oydu. O çizgi filmdeki kızı çok kıskanıyordum. Ben de Neverland'a gitmek istiyordum, Peter Pan benimle ilgilenirdi belki, korurdu, severdi. Tinkerbell esas kızı(wendy miydi neydi) kıskanıp gıcıklıklar yaptığında içimin yağları eriyordu :))

Baktım Peter Pan gelip beni almıyor, ben kendim gitmeye karar vermiş olacağım ki tam atlayacakken yakalanmışım :)

---

Apartman Sohbetleri Challenge:
  1. Nasıl bir apartmanda büyüdün? (link)
  2. Çocukluk eğlencen neydi? (link)
  3. Yedi yaş pantolonunu bulsak cebinden ne çıkardı? (link)
  4. Çocukluk kahramanın kimdi?
  5. Gereksiz bir yeteneğin var mı?
  6. Hastası olduğun bakkal ürünü hangisi?
  7. En saçma zevkin?
  8. En büyük çılgınlığın?
  9. Çocukken en çok korktuğun şey?
  10. En sevdiğin ve sevmediğin özelliğin?
  11. Karşı cins karşısında en çok utandığın an?
  12. En maskulen/feminen yanın nedir?
  13. Asla cesaret edemeyeceğin bir şey?
  14. En sevdiğin fiziksel acı?
  15. Almış olduğun en saçma teklif?
  16. Kendini çok değerli hissettiğin bir an var mı?
  17. Annenden ve babandan ne öğrendin?
  18. Hangisi daha olası; cadı, vampir, kurt adam? Ve tabii ki neden?
  19. Manzarasız müthiş bir daire mi, manzaralı tek odalı bir daire mi?
  20. Hayat sana ne öğretti?


Benzer Yayınlar

14 yorum

  1. Peter e bende çok özenirdimm hey gidi günler heyy 😃

    Bu arada iiki uçmamışsin su an aramzda olmayabilirdin :) Alah korumus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet o uçuşun geri dönüşü olmayabilirdi :))

      Sil
  2. Aaa! Allah korumuş!:( Peter Pan masalını çok severdim ben de, Tom Miks'i severdim, bir de kız kovboy Glory vardı (65'li yıllarda Tina çocuk dergisinde)sonradan kahramanım o oldu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizin kahramanlar da güzelmiş :)
      teşekkür ederim yorum için. evet Allah korumuş gerçekten.

      Sil
  3. merhaba blog keşifden buldum ve takibe aldım sizi :)Kül Kedisi de benim kahramanımdı ah ahh :) ben de bloğuma bekliyorum..

    YanıtlaSil
  4. Neverland'a kimm gitmek istemezz ki *-* Güzel bir challenge olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. Peter pan vay be bende çok severim halen verseler gene izlerim yani :)) Güzel bir challenge olmuş Emeğine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya evet ben de izlerim herhalde :) teşekkürler

      Sil
  6. O gidişi bir daha gönüşü olmayabilirdi, iyi ki yakalamışlar yani :D Birde Pokemon vardı küçükken, bir çocukta bunu izleyip atlamış hayatını kaybetmişti sonra çizgi filmi yayında kaldırdılar! :/ Aklıma o geldi bi an çocukluk çizgi filmleri ile alakalı :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Pokemon olayını duyunca ben de kendimi hatırlamıştım :))

      Sil
  7. Merhabalar,
    Daha başlamadım ama harika bi challenge bende yapacağım inşallah.
    Aman aman işte bu yüzden çizgi film kahramanları çok sakıncalı sürekli takip etmek gerekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzun ve biraz zor ama keyifli bir challenge :)
      evet hep dikkat etmek gerek çocuklara...
      teşekkürler, hoşgeldiniz.

      Sil