60 / 365

- Mart 01, 2017


Bugün ve yarın istiharat için raporluyum. Kardeşim de evdeydi bugün, yatarken bir yandan da açtığı tv programlarına baktım.

Aramızda kalmasın diye bir program var, Survivor hakkında da konuşuluyor. Ha bir de Survivor panaroma diye program varmış, sanırım belli bir kesimin hayatı Survivor üzerine geçiyor. Bir çok insan hayatını başka bir şey yapmayarak, beynini sadece Survivor ile doldurarak geçirebilir bence.

Programda biri, Duygu'ydu galiba, yüzük parmağı işaret parmağından uzunsa kadın beynine sahipsin ama ikisi de eşitse erkek beynine sahipsin dedi. Ama benim işaret parmağım yüzük parmağımdan uzun, onun için bir şey demedi.
Sunucu Jess Molho, yani erkek. Ama kadın beyni çıktı pek hoşuna gitmedi tabi. Konuk da erkekti ve parmakları eşitti yani erkek beynine sahipmiş. Jess kıskanmasın diye ellerini sakladı falan.

Sonra "işte benim stilim" miydi o programa geldik. Nurella var hani. Anam o kızların carlamasına hemcinslerim olmasına rağmen ben bile yetişemedim. Vıdıvıdıvıdı bıdıbıdıbıdı ciyak ciyak beynim gitti. Bir de tam tartışmanın hararetli yerinde, saç baş girmeye ramak kala bir hareketli müzik koydular herkes başladı oynamaya. Tam izleyicinin beyin devrelerini yakmalık bir program.

Sonra bu nurella hanım, Bahar diye bir kıza bir sinirlendi "sus, sus diyorum sana sus artık" diye türkfilmi repliği edasında titrek sesiyle stüdyoyu terk etmeye kalktı. Tansiyonu falan çıktı kadının. O sırada jürinin kararını bekleyen hanım kız da bayılmasın mı. Başına toplanan kızlar da "ay gerçekten bayılmış" deyip tek bacağını havaya kaldırmaya çalışmasın mı. Kız tabi baktı bunlar tek bacağı çekiştiriyor karizma yerlerde, ay ah uh diyerek kendine gelmeye başladı.
Sonra hop ileri sardılar, göstermediler her şeyi. Baktık nurella yerinde, "dikişim var daha dün operasyon geçirdim, sus dediğimde susun artık kaldıramıyorum. Sırf iş ahlakına uymaz diye bırakıp gitmedim beni çok yoruyorsunuz artık dayanamıyorum" falan dedi, içim acıdı. Yazık. Bak dedim özlem hâline şükret. Ya bu bi düzine çatlak ile sen muhatap olmak zorunda kalsaydın? Beterin beteri var. Sonra Ivana "örnek olmak icin sabrediyorum ama nereye kadar" dedi, Doğulu da "6 sezondur en saygısız sezondayız artık hepimizin sinirli yüzünü göreceksiniz" deyip verdi korkuyu. Yalnız korku demişken, günün konsepti kırmızı renkmiş. Kızlar öyle bir kırmızı ruj sürmüşler ki bir de gözler kapkara sürmeli dudaklar koyu kırmızı. Birbirlerine çekemeyen bakışları taşı deler güçte. Korkutucuydu yani.

Komikti o kavgalar fenalaşmalar ama olan sunucuya, jüriye oluyor bence. Ya da ben çok saf düşünüyorum. Hepsinin de sağlık sorunları varmış zaten olmasaydı şaşardım o programda oldukları sürece. Kim çeker o süper egolu şımarık kızların 0-3 yaş hareketlerini. Kaç para verirlerse versinler çekilmez yaaa.

Benzer Yayınlar

8 yorum

  1. Benimkilerde eşitt haha noldu erkek beynimi oldum.Erkek beyni olunca noluyomuşşş 😃

    Ay katılıyorm ya burunlari bir karış havada.Dünyanın merkezini süs zannediyorlar.Beyinleri kıyafetlerinin gerisinde kalmış 😃 oyy cok skci valla müge anlıya baksaydin 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa hiç aklıma gelmedi Müge Anlı. Ama o da cok paranoyak ediyormuş insanı yaa hepsi bi dert bu programların :p

      Galiba daha az romantik, az duygusal falan oluyorsun erkek beyni olunca :))

      Sil
    2. Ama ben cok romantik ve duygusalımdır haha 😃 bi karisiklik var sanki.

      Yok yok müge anlı paronayak değilde tedbirli yapıyor.İnsan kapıyı tanımadığına açarken kırk kere düşünüyo sayesinde.😃 Severek bakiyom kendisine hem bakiom hem agliyom haha 😃

      Sil
    3. Hmm uydurmuşlar demek :p
      Niye ağlıyorsun kiz ben dayanamam izleyemem ki

      Sil
  2. Ayy onlar proqram deyil ki, teatrdır hamısı. Heç birinin səmimiyyətinə inanmıram. Normal psixologiyalı insanlar izləməzlər bu cür proqramları məncə. İzləsələr də anormallaşarlar :))

    YanıtlaSil
  3. Sıkıcı programlar iyi ki izlemiyorum dedim bir kez daha:) Sevgiler...

    YanıtlaSil