65 / 365

- Mart 06, 2017


Birkaç gündür salonda yığılan gömlek ve pantolonlar var. Yıkanmışlar ama ütülenmemişler.

Bu akşam içimden geldi, ne zamandır anneme yardım etmiyorum bari bunların birazını ütüleyeyim dedim. Kurdum ütü masasını, ütüyü, başladım. En az onbeş parça şey var. Hepsini ütülemem imkansız.

Babam geldi baktı baktı, sonra "seni böyle görmeye alışkın değiliz bizi şaşırtıyorsun" dedi. Annem geldi beni öyle görünce yüzünde güller açtı kadının söyleyecek bir şey bulamadı gitti.

Bir gömlek, iki gömlek derken üçüncüyü bitiremeden ben pes ettim. Çok yoruldum.
Sonra aklıma geldi, geçenlerde bizimkiler yine böyle çok ütü birikmişken hepsini ütücüye vermişlerdi. "Anne ya bunları ütücüye versenize" dedim. Hafif bi gülme sesi geldi yan odadan.

Zaten onlar da ütücüye vermek için toplamışlar.

Benzer Yayınlar

10 yorum

  1. Yaa :D :D Kıyamam ama :))

    YanıtlaSil
  2. Şu ütü işi hep öğrenmek istediğim lakin bi türlü nasip olayan bir konudur :D
    Bazen annem gömleklerinim ütülemekten illallah edebiliyorda;işte o zaman bilsem bayağı iyi olurdu :D :D :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üffff hiç sevmiyorum gömlek ütülemeyi yaaa, bi de kumaş pantolon :/

      Sil
    2. Gömlek gine neysede kumaş pantolon zordur tahmin ediyoum :/

      Sil
    3. hem de nasıl... en son ne zaman ütüledim hatırlamıyorum ama hala ilk günkü gibi itici geliyor :P :))

      Sil
  3. Ellerıne saglık ne dıyelım ☺️ Bende bloguma beklerıö

    YanıtlaSil