69 / 365

- Mart 10, 2017


Tükenmeyen hayat enerjisi, yıkılmayan hayaller istiyorum.

Normalde yüzüne bakmayacağın şeyler, ulaşılmaz olunca nasıl da çekici geliyor.

Kendimizi mutsuz etmek için milyonlarca sebep bulabilirken ve bunun için özenle uğraşırken(!) , mutlu olmanın hiç çabalamadan bize altın tepside sunulmasını bekliyoruz.

Mutluluk için çabalamak mı daha zor yoksa mutsuzluk için çabalamak mı?

Kimse inkar etmesin, en mutlu anlarımızda bile bir gün bunun acı karşılığını yaşamayı bekliyoruz. Çünkü "Çok güldük, kesin başımıza bir şey gelecek."

Benzer Yayınlar

8 yorum

  1. Ben de tükenmeyen hayat enerjisi istiyorum şu sıralar tırnaklarımla kazımak durumunayım sanki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de öyle hissediyorum, enerji eksikliğinden dolayı hayata ara vermiş gibiyim.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Her zaman tutunacak gücü bulabilsek keşke.

      Sil
  3. Acısıyla tatlısıyla hayat deniyor ama su tatlu kismi biraz daha agir basabilse ne iyi olurdu.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum,ne olurdu yani :)

      Sil