70 / 365

- Mart 11, 2017


Atmden para çekmem gerekiyordu, bugün cumartesi. Kartı taktım cihaza, "kartınız geçici bir süreliğine kapatılmıştır. Şubenizle görüşün" yazısı çıktı. Allah allah yaa mümkün değil neden kapansın ki diyerek diğer atm cihazlarında da şansımı denedim ama hep aynı uyarı mesajıyla karşılaştım.

Şubeye gidemem çünkü kapalı. Aradım, bekledim bir türlü müşteri hizmetlerine bağlanamadım. Kapattım. Sonra tekrar aradım yine bekle bekle... Gidip başka işlerimi hallettim geldim. İnat ettim kapatmadım bu sefer, neyse ki bağlandım. "Şu an ATM deyim kartım kapatılmış nedenini öğrenebilir miyim?" dedim. Hemen bakıyorum dedi, kartımı taktığım bir atm ya da pos cihazının bilgilerimi kopyalama riski varmış, güvenlik amaçlı kart kapatılmış. "Bir mesaj atıp haber verseydiniz keşke, ne zaman kapatılmış?" dedim,onu göremiyoruz dedi. "Ben atm dışında hiçbir cihaza bankomat kartımı takmadım, bankanın kendi atmlerinde de mi var bu kopyalanma riski?" dedim "evet olabilir" dedi.
Onaylıyor musunuz fasıllarını geçtik, yeni şifre sms olarak geldi sorun çözüldü. Ama ben gerildim ister istemez.

Sonra yolda yürürken nasıl olduysa, kaldırımdaki ağacın etrafındaki demire paltom takıldı. Tuzağa düşmüş gibi birden geriye doğru savruldum, düşmedim.
Hemen arkada da bir simitçi varmış "Naaaapıyosunnn çocuğuuum" diye ağzını yaya yaya gülerek konuşunca tepem attı. Döndüm, göz göze gelmek için arıyorum. Önce bakışlarımla delicem sonra lafımı oraya koyucam çünkü.
Tam aramızda ağaç var, kafamı sağa uzatıyorum yok sola uzatıyorum yok bir türlü yüzünü göremiyorum. Adam saklanıyor mu nedir anlamadım. Ağaçtan uzaklaşıp yüzüne baktım. Yaşlı bir adam, sırıtıyor. "Naapıyormuşum?!!" dedim.

Neden kavga çıkarmaya hevesli gibi atladım ben de bilemedim, bırak git ne uğraşıyorsun?

Baktı ki ben tüylerini dikmiş kedi gibi saldırmaya hazır bekliyorum, sadece "bir şey oldu mu" dedi. Böyle insan gibi konuşunca bir sonraki aşamaya geçemedim. "Olmadı bir şey" dedim sinirli sinirli yürüdüm, sonra arkamı dönüp "Ama laf atman gerekmiyo" diye bağırdım. Adam bişey demiyince ben de gittim.

---

Beni bu güzel havalar mahvetti demiş ya şair, güzel hava insanı neden mahvetsin ki? Asıl bu kapalı, sisli, karanlık havalar mahvediyor beni.
Sinirli, geçimsiz, çatacak yer arayan birine dönüşüyorum. Güneşin, güzel havanın eksik olmadığı bir yerde yaşamak istiyorum ben yaaa. Ekvator olabilir mesela.

Benzer Yayınlar

7 yorum

  1. Hava günlük güneşli olsun ama, bi zahmet nemli olmasın!.. Romatizmalarımız azmasın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) katılıyorum nemli de olmasın. Güneşli, kuru, masmavi ve ferah olsun hep.

      Sil
  2. Geçmiş olsun mu denir artık böyle bir güne bilemedim.. Böyle kötü bir şey olunca gün içerinde peş peşe tüm aksilikler takılır ardına -,-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir şey ters gitti mi domino taşları gibi geliyor gerisi sanki. Teşekkür ederim.

      Sil
  3. Adam bana öle dese ben hemen iiyym amca napim takiliom iste sen napion derdim haha 😃 ben pek bi severim yaslilari 😃 sen gerginsindir yoksa adam kötü niyetlw sormamistir canm benm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benim gerginliğimdi canım ama esnafın her şeye burnunu sokmasına da uyuz oluyorum ya :))

      Sil