71 / 365

- Mart 12, 2017


Ülke çalkalanıyordu. Dünya çalkalanıyordu. Ama Şeyma Subaşı sıcak ülkelerden mutlu fotoğraflar paylaşmaya devam ediyordu...

Bu kadın kesin paralel bir evrende yaşıyor.

Bir insan nasıl bu kadar rahat ve umursamaz olabilir?

Bir yuva yıkıp nasıl bu kadar keyifli olabilir?

---

Canım hiç bir şey yapmak istemiyor, ama bir şey yapmayınca da canım sıkılıyor.

--

Bugün YGS vardı, mecbur bırakıldığımız bu sistemi hiç sevmiyorum. Bir çok çiçeği burnunda genç ağır bir psikolojiyle geçiriyor bu dönemini. İnşallah güzel geçmiştir sınavınız. Kötü geçtiyse de üzülmeyin. Dünyanın sonu değil. Hayat devam ediyor, olumsuz konuşmalara kulaklarınızı kapatın, umudunuzu kaybetmeyin.

---

Not: Kullandığım fotoğrafları ücretsiz fotoğraf sitelerinden alıyorum ama hiç bir bilgi vermiyordum. Artık, fotoğrafa yer bilgisi koyulmuşsa ben de yazının sonuna ekleyeceğim. 

Fotoğraf: Badalona Manastırı

Benzer Yayınlar

8 yorum

  1. Bugün benimde canım hiçbir şey yapmak istemedi ama mecbur oturdum kpss çalıştım -,-
    Çok zor çook gerçekten,önemli şeylerin şu iki üç saat dilimindeki sınavlara bağlı olması..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah yardımcın olsun zihin açıklığı versin canım, gerçekten çok zor... Ama Allah büyük, güzel bir yol çizer inşallah.

      Sil
    2. Amiinn inşallah,çok sağol :3

      Sil
  2. merhabalar blogunuzu yeni keşfettimmm ve dedimki neden daha önce karşılaşmadım ki bu blogla:) bugün bende mecbur temizlik yaptım aslında canım hiç istemiyordu ama ev beni bekliyordu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa cok teşekkür ederim hoşgeldiniz :)
      Ben su içmeye bile kalkmaya usenirken siz temizlik yapmışsınız helal olsun :))

      Sil
    2. hoşbuldukk:)) ahh şuan yerimden kalkamıyorum zaten bende:) teşekkür ederimm ama mecbur olunca yapılıyor işte yoksa istekli bir şekilde yapmadım :))

      Sil
    3. Hmm anladim güle güle kirletin o zaman Ellerinize kollariniza sağlık :))

      Sil