73 / 365

- Mart 14, 2017


Yaa havalar böyle kapalıyken yataktan kalktığım gibi işe pijamalarla gidesim geliyor. Hiç kombinle, uydurmakla falan uğraşmak istemiyorum. Çok üşengeç ve unutkan oluyorum. Kafamı işe veremiyorum. Güneşi özledim.

Dün YouTube'dan Danla Biliç'in bir makyaj videosunu izledim ilk defa. Çok garip bir hatun. Birden yüksek desibelli bir kahkaha patlatıyor ödünüz kopuyor, makyaja ara verip kafasına göre sohbet ediyor falan. 

Başta biraz uyuz olsam da, kimseyi umursamayan tavrı ve çekinmeden attığı garip kahkahaları kendini izletmeyi başardı. Zaten her videosu 1 milyon, 2 milyon izlenmeler almış. Ciddi ciddi izleniyor. 

Bazı insanların gerçekten kendine has, özel bir karakteri var. Aslında hepimizin kendimize has karakterimiz var ama dışlanmamak için saklıyoruz.

Ha bir de, insanların mutlu insanı çekememe durumu diye bir gerçek var. Hakikaten, mutlu olan bir kadının etrafında onu o an parça pinçik etmek isteyen bir kaç kadın bulunur. Erkek de olabilir. "Ben mutlu değilsem kimse olmasın"cılar. Aslında o kadının sizinkinden daha çok derdi vardır ama sırf gülebiliyor olduğu için çekilmez. Bu insanlarla birlikte kala kala o kadın da gülmeyi unutur sonra muhtemelen...

Benzer Yayınlar

6 yorum