74 / 365

- Mart 15, 2017


Öğleden sonra, son 4-5 gündür anamızı ağlatan bulutlar nihayet biraz müsaade edip güneşin yüzünü gösterebildiler. 😒

Annem ve kızkardeşimle yaprak sardık. Yaprak sarmasını ben tatlı seviyorum. Ama annem şeker koymuyor harcına, o yüzden evde yapılanı yemiyorum pek. Ama yardım ettik tabi yine de. Bi yandan da internetten, pazartesi günü izleyemediğimiz içerde dizisini izledik. Show TV'nin web sayfasından izledik ama tek parça değildi. 15 dakikada bir diğer parçaya geçiyordu, geçerken de her defasında reklam ile başlıyordu. Uyuz oldum.

Benzer Yayınlar

2 yorum

  1. Yaprak sarması Severim Afiyet olsun :)) Tüm kanallarda oluyor ya illa reklam koyacaklar :) bende uyuz oluyorum onlara :) Artık kış güle güle gitsin ya valla bende sobayla uğraşmaktan yıldım :)) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol cnm. Ya ama tvden degil internette izledik ona bile bi ton reklam koymuşlar.

      Ayy sobayla uğraşmak da ayrı dert hayırlısıyla bi atlataydik su soğukları:)

      Sil