76 / 365

- Mart 17, 2017


Akşam eve gelirken eski çalıştığım yerin önünden geçtim. Bir anda uğradığım haksızlıklar falan çarptı yüzüme. Zaten gün boyu başım ağrıdığı için biraz limoniydim. Eve geldim saldım kendimi nasıl ağlıyorum.

Hayata, düzene, dünyaya, herşeye, herkese küfürler savuruyorum böyle. Beni sevenlere, sevmeyenlere, gelmişime, geçmişime... Annem noldu kızım diyor susturuyorum. Allah'a hesap sormaya kadar gittim "karar ver beni seviyor musun sevmiyor musun? napmaya çalışıyorsun? ne biçim düzen yaratmışsın niye her şeyime engel koyuyorsun? zaten niye yarattın ki bu dünyayı ne gerek vardı ki? kıyameti de koparcaksan kopar artık millet ölüyor acıdan" falan diye resmen carlıyorum.

Sonra bir duruldum. Hani Allah tarafından bir cevap ya da azarlama gelmeyince sakinleştim galiba bilmiyorum. Kendime telkinler vermeye başladım "Sakin olucam. Nefreti kendimden uzaklaştırıp içimi sevgiyle doldurucam. Senden aldığım güçle ben de güçlü durucam Allahım sen de bu konuda bana yardım et" diyerek kapanışı yaptım. İyi geldi.

Benzer Yayınlar

12 yorum

  1. Hayat.. Gerçekten bazen böyle ağlayası geliyor işte insanın. Hayatın meşgalesinden,yorgunluğundan... Allah'a kalbimizle birlikte yönelince mutluluk da huzur da gelir inşallah,ben inanıyorum. İyi olmana sevindim canım,huzurlu akşamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım çok teşekkürler. Biz yönelmemeye inat etsek de Allah bazen böyle kendisine yöneltiyor da ruhumuz dinginlesiyor çok şükür.
      Sana da huzurlu, mutlu, iyi akşamlar.

      Sil
  2. Hayatın zorlukları ve gayeleri nerede ne olacağı belli olmuyor maalesef ki dilerim herşey güzel gönlüne olur sevgililer 😊

    YanıtlaSil
  3. Kapanış güzel olmuş adaşımada bu yakisirsi zaten.Ama isyan edicek hic birsey yok bu hayatt.Ailen varmi var,evin sicakmi sicak,yemegin isin varmi arkadasn varmi var,sagliklimisin evet...Bak ne kadar cok sebebin varmis dimi. :)

    İs yeri konusunda bende öyleydim.iki yıl önünden gecmedim.Ve katiliyorum çok adaletsiz seyler oluyor.Ama illaki hakettigini alicaksin buba eminim canim benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım, şükürler olsun. Allah aratmasin bu günleri.

      Çok teşekkür ederim, inşallah :)

      Sil
  4. Su akar yerini bulur. Tabi yol çetin olsa da sonu huzur ve mutluluktur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonu neye çıkacak hiç bilmiyorum ama bakalım...
      Teşekkür ederim.

      Sil
  5. Arada kendini bulmak için kaybetmek gerekirmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ne kadar doğru bir söz. Teşekkürler.

      Sil
  6. Olur ki, bir şey sizin için hayırlı iken siz onu hoş görmezsiniz. Yine olur ki, bir şey sizin için kötü iken siz onu seversiniz... Allah bilir, siz bilemezsiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakara 216 galiba :) çok teşekkür ederim.

      Sil