77 / 365

- Mart 18, 2017


Bir insana durup dururken, kilo almışsın demeyin.
Ben şahsen biri bana sorduğunda o kişi kilo almışsa bile, "yoo bana aynı geldin ama ben zaten pek farketmiyorum öyle şeyleri. Almışsan bile kötü görünmüyorsun" diyorum.

Babam bana, evet babam, bana birazcık kilo almışsın dedi. Çok kötü hissettim yaaa. Çok kilolu biri değilim ama son iki yıldır iş stresiyle toplam altı kilo aldım.

Rejim ve spor, mecbur kalmadıkça yapamayacağım kadar uzak durduğum şeyler.

"Biraz basen oluşmaya başlamış" dedi. Ya sen babasın, sanane benim basenimden. Senin "basen neresi kızım?" diye sorman gerekmiyor mu?

Benim bi yüzüm düştü tabi. Gittim tartıldım, hâlâ altı kilo fazlam var ama 7ye az kalmış :((( Hep bu hareketsiz, stresli iş hayatı yüzünden :( Bir de yaş 30 oldu o da var...

Allahım napsam ki öğle yemeği mi yemesem? Kahvaltı mı yapmasam? Serviste bi arkadaş her sabah 7 tane zeytinle kahvaltı yaptığını söylemişti, ip gibi de kız. Ben de mi kahvaltı niyetine 7 zeytin yesem acaba? Öğlen de sadece salata yesem...

Bir de benim problemim boğaz ile alakalı değil aslında, yemeğe çok düşkün biri değilim. Sadece, çalışmıyorken daha hareketliydim. Saatlerce bir yerde oturmak bana düşününce bile işkence gibi gelirdi ama artık çok normal geliyor. Masamı boş bırakamıyorum, masanın başında dikilsem olmaz, odanın içinde volta da atamam, mecburen sandalyeyle bütünleşiyorum.
Hal böyleyken tembellik arttı, iki adım atsam nefes nefese kalıyorum neredeyse...

Bir şeyler yapmam lazım...

Benzer Yayınlar

6 yorum

  1. Haha :) kız boşver Allah aşkınaaa.Benimde doğumdan sonra göbiş çok az kaldı.Normalde zayifim ama az biraz göbek olunca alıskn olmayanlar diyo ama ben hic takmiyorum ben dünyayı yiyorm kilom az bile diyorum :) çatlıyolar sende öyle yap canm daha sinirleri bozuluyo haha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bu kilo mevzusu acayip bişey zaten, zayıf da olsan kilolu da olsan dokunuyo yaa. İyi yapiyorsun valla rahat olmak lazım:))

      Sil
  2. Akşam yemeklerini azalt bence;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Aman boşver diyelim yahu. Kilo dediğimiz nedir ki? keyfine bakıver sağlık için yaşa :) spor yapabilirsin fakat kilo vermek için olmasın. Bak spor yaptığında keyfin nasıl yerine geliyor. anı yaşarsan daha mutlu olursun, kilo kilo diye insanların moralini bozuyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aah ah kendimi spora bir ikna edebilsem yapicam da... Önemli olan sağlık, dediğin gibi. Keyfimize bakalım :)) Teşekkür ederim.

      Sil