78 / 365

- Mart 19, 2017


Üzerlik tohumu yaktım bugün. Kolay yansın diye aseton ekledim ama sanırım bir kac damla yeterli olurdu, ben baya suladım. Ateşe tutar tutmaz alev aldı tabi. Biraz mutfak tezgahına dökülmüştü ona sıçradı o da alev aldı. Neyse ki büyümeden söndürdüm.

Sonra attım yananları, çay süzgecini yıkayıp yeniden tohum koydum. Bu sefer altından mum tutarak gezdirmeyi denedim ve oldu. Tek sıkıntı, tüm evi dolaşırken dumanın yüzüme gelmesi ve fazlaca üzerlik tütsüsüne maruz kalmam oldu. Midem bulandı baya. Başımı camdan uzatıp soğuk havayla ciğerlerimi temizleyerek atlattım onu da.

Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. Ne işe yarıyormuş o, çok cahilimdir bu konularda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazarı büyüyü bozuyormuş, üç harflileri kovuyormuş diyolar :)

      Sil
  2. Kurşun dökmek gibi bişey mi =) Onu da bilmiyorum gerçi =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hic kurşun döktürmedim bilmiyorum ama amaç aynı yöntem de benziyor olabilir :))

      Sil