Challenge / Apartman Sohbetleri #6 : Hastası olduğun bakkal ürünü hangisi?

- Mart 03, 2017


Şekerli sakız diyeceğim buna ben. Para üstü olarak bir avuç şekerli sakızla bakkaldan uğurlandığımız zamanlardı. O yüzden ağzımızda sakız eksik olmazdı :))

Hala eski bakkal ürünlerini özleyip Eminönü'nden alırım bazen. Sulugöz, cino, şıpsevdi, yumiyum, tipitip vs.

Ama bakkal deyince aklıma ilk olarak şekerli sakız gelir :)

offf hepsinden istiyorummm.. :D

---

Apartman Sohbetleri Challenge:
  1. Nasıl bir apartmanda büyüdün? (link)
  2. Çocukluk eğlencen neydi? (link)
  3. Yedi yaş pantolonunu bulsak cebinden ne çıkardı? (link)
  4. Çocukluk kahramanın kimdi? (link)
  5. Gereksiz bir yeteneğin var mı? (link)
  6. Hastası olduğun bakkal ürünü hangisi?
  7. En saçma zevkin?
  8. En büyük çılgınlığın?
  9. Çocukken en çok korktuğun şey?
  10. En sevdiğin ve sevmediğin özelliğin?
  11. Karşı cins karşısında en çok utandığın an?
  12. En maskulen/feminen yanın nedir?
  13. Asla cesaret edemeyeceğin bir şey?
  14. En sevdiğin fiziksel acı?
  15. Almış olduğun en saçma teklif?
  16. Kendini çok değerli hissettiğin bir an var mı?
  17. Annenden ve babandan ne öğrendin?
  18. Hangisi daha olası; cadı, vampir, kurt adam? Ve tabii ki neden?
  19. Manzarasız müthiş bir daire mi, manzaralı tek odalı bir daire mi?
  20. Hayat sana ne öğretti?


Benzer Yayınlar

8 yorum

  1. Bizim Ahmet bakkal geldi gözümün önüne:)))sepet sallardık, Ahmeeeet diye seslenirdi millet:)))sakızı çocukken çok severdim içinden artist resimleri çıkardı minicik, biriktirirdik...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha ne güzel :)) bizim bakkal yokuşun yukarısındaydı o yüzden hiç sepet sallayamadık.
      Bakkal yokuşun tepesinde, bizim ev de yokuşun biraz aşağısında soldaydı. Ben bakkaldan her dönüşümde eve yönelmek için dönerken o virajı alamazdım her defasında illa ki düşerdim :)

      Sil
  2. Leblebi tozu. O zamanlar dondurma külahının -altı düz olurdu- içinde satılırdı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden artık yok ki acaba leblebi tozu:)

      Sil
    2. Belki de vardır. Ben hiç bakkala gitmiyorum. Zaten olsa da bir sürü katkı maddesi katarlar herhalde.

      Sil
    3. Büyük kuruyemişcilerde varmış bak, ama dediğin gibi katkı maddesi olabilir

      Sil
  3. Geçenlerde annemler bi paket sulu göz almislar bendede bi paket sipsevdi var.Offf harika valla hepside cigne cigne at 😃 bide keçi şeyi vardı 😁 hani cikolatali leblebi ne güzeldi dimi 😃

    Bu arada leblebi tozu büyk kuruyemişcilerde olabiliyo.ben hamileyken aldırmistim haha 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya çiğne at zaten hemen kayış gibi oluyolar :D

      Hehe leblebi tozu mu aşerdin :)))

      Sil