Challenge / Apartman Sohbetleri #7 : En saçma zevkin?

- Mart 13, 2017


Bu Challenge'a bu kadar ara vermemin sorumlusu bu sorudur :)
Sayfayı açıyorum, bir türlü cevap bulamıyorum düşünüp düşünüp kapatıyorum.

Bugün inat ettim bulacağım diye, sonunda bir tane bulabildim.

Ay çekirdeğini ağzımda biriktirip toplu halde yemek :))


Tek tek yiyince tam tadını alamıyormuşum gibi geliyor, toplu halde yemek daha zevkli. Gerçi o zaman da hem sohbet edip hem çekirdek içi toplamak zor oluyor. Karşımdakini dinleme sırası gelince yapabiliyorum bi tek :))

---

Apartman Sohbetleri Challenge:
  1. Nasıl bir apartmanda büyüdün? (link)
  2. Çocukluk eğlencen neydi? (link)
  3. Yedi yaş pantolonunu bulsak cebinden ne çıkardı? (link)
  4. Çocukluk kahramanın kimdi? (link)
  5. Gereksiz bir yeteneğin var mı? (link)
  6. Hastası olduğun bakkal ürünü hangisi? (link)
  7. En saçma zevkin?
  8. En büyük çılgınlığın?
  9. Çocukken en çok korktuğun şey?
  10. En sevdiğin ve sevmediğin özelliğin?
  11. Karşı cins karşısında en çok utandığın an?
  12. En maskulen/feminen yanın nedir?
  13. Asla cesaret edemeyeceğin bir şey?
  14. En sevdiğin fiziksel acı?
  15. Almış olduğun en saçma teklif?
  16. Kendini çok değerli hissettiğin bir an var mı?
  17. Annenden ve babandan ne öğrendin?
  18. Hangisi daha olası; cadı, vampir, kurt adam? Ve tabii ki neden?
  19. Manzarasız müthiş bir daire mi, manzaralı tek odalı bir daire mi?
  20. Hayat sana ne öğretti?


Benzer Yayınlar

16 yorum

  1. Ne güzel bir liste bu böyle... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Anlattığını bende çocukken yapardım ama içlerini avuç içimde biriktirir herkes çekirdeğini bitirince pek keyifle yerdim :D

    YanıtlaSil
  3. Bende çok severim çekirdeği bende çocukken kabak çekirdeğini kagbuyla yerdim 😁😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha bazı kabak çekirdeklerini açmak çok zor oluyo ya sinir oluyorum, kabuğuyla yemeyi sevmiyorum ben. ilginçmiş zevkin :D

      Sil
  4. iyi fikir deniycem geceleri dizi izlerken :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dene canım güzel oluyo :))

      Sil
    2. bu akşam anne dizisi var oleeey çekirdeklik :)

      Sil
    3. Haha evet doğru :)) hep birlikte ağzımızda çekirdek toplayarak izleyelim bu akşam :D

      Sil
  5. Yaa alemsin kiii :) bide benimkini duysan :) hani yastiga yan yattiginda kirpiklerini acip kapatiyosunda ses yapiyoya böyle hahh o sese bayiliyorum.Böyle girc girc ohh :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asıl alem olan sensin Ayyyy düşününce tüylerim ürperdi. delisinnn :D

      Sil
  6. Bir şeyi yapıyorsak bizim için saçma değildir. Normal bir şey ki sürekli tekrarlıyoruz :)
    Çekirdek, fındık, fıstık gibi kabuklu bir şey yerken bende ilk olarak ayıklar daha sonra yerim.
    Ağzımın içinde biriktirmediğim içinde çevremdeki kişiler tarafından yarısı tırtıklanmış olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar emek ver ayıkla sonra tırtıklasınlar olacak şey mi :P iyi ki ağzımda biriktiriyorum :))
      teşekkürler yorum için

      Sil