Challenge / Apartman Sohbetleri #9 : Çocukken en çok korktuğun şey

- Mart 17, 2017


Büyük sivrisinekler. Offf hiç sevmiyorum ve çok korkuyorum yaaa. Örümcekler de var ama ilk sırada bu sivrisinekler var.


Fotoğrafına bile bakınca içim bir tuhaf oldu.

İlkbaharı çok severim ama sırf bu sivrisinekler yüzünden (bir de arılar) burnumdan gelir çoğu zaman. Kaç defa eve giremedim, kapıda bir tane gördüğüm için. Kaç kere bir sonraki durağa yürümek zorunda kaldım, bizim durakta bir tane gördüğüm için...

Deli gibi korkuyorum hala.

Bir de eve giriyor bu arsızlar bazen. Bir keresinde odama girmişti, örtüyü başıma geçirip bağırarak annemi çağırmıştım.
En ufak deliği bile kapatırdım. Nefessiz kalırdım ama nefessizlikten ölsem de örtüyü açtığım an göz göze gelme ihtimalinin dehşeti ile burnumu bile çıkaramazdım. Bir de delikten girer mirer örtünün içinde bir kaç salise birlikte hapsolmak var ayyyy Allah muhafaza.
Annem gelip çıkarmıştı ama şakasına sanki elinde tutuyor gibi yapmıştı ben nasıl çığlık atıyorum var yaaa... offf of.

Sivrisinekler kabusum... Küçük olanları da vızır vızır kulağında uçup, ışığı yaktığın an görünmez oluyorlar onlar da ayrı bir gıcık :)

---

Apartman Sohbetleri Challenge:
  1. Nasıl bir apartmanda büyüdün? (link)
  2. Çocukluk eğlencen neydi? (link)
  3. Yedi yaş pantolonunu bulsak cebinden ne çıkardı? (link)
  4. Çocukluk kahramanın kimdi? (link)
  5. Gereksiz bir yeteneğin var mı? (link)
  6. Hastası olduğun bakkal ürünü hangisi? (link)
  7. En saçma zevkin? (link)
  8. En büyük çılgınlığın? (link)
  9. Çocukken en çok korktuğun şey?
  10. En sevdiğin ve sevmediğin özelliğin?
  11. Karşı cins karşısında en çok utandığın an?
  12. En maskulen/feminen yanın nedir?
  13. Asla cesaret edemeyeceğin bir şey?
  14. En sevdiğin fiziksel acı?
  15. Almış olduğun en saçma teklif?
  16. Kendini çok değerli hissettiğin bir an var mı?
  17. Annenden ve babandan ne öğrendin?
  18. Hangisi daha olası; cadı, vampir, kurt adam? Ve tabii ki neden?
  19. Manzarasız müthiş bir daire mi, manzaralı tek odalı bir daire mi?
  20. Hayat sana ne öğretti?


Benzer Yayınlar

6 yorum

  1. Ya evet, o minik sivrisinekler yok muu gıcık ediyolar beni de. Işığı açıyorsun ki bulasın ama nasıl oluyorsa hem vızıltısı kesiliyor hem de kendisi kayboluyor ortadan -,-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma ya gece gece uykunun kaçmasına mı yanarsın, sivrisineği bulamadigina mı cıldırırsın artık :)) boşver deyip yatabilirsen de sabah 28 yerinden ısırılmış olmak var :p

      Sil
  2. Vızıltısı da ne sinirdir:((((ya Ankara bu bakımdan çok şanslı galiba, İstanbul'dan Ankara'ya taşınınca SİVRİSİNEK sorunu bitti. Ya çok iyi ilaçlama yapıyor belediye, ya başka bir sebepten 1995-96 dan beri sivrisinek görmedim. (üç ev değiştirdiğim halde) yani sivrisinekten illallah diyenlere Ankara'ya taşınmalarını öneririm. (bonus: kalorifer böceği, hamam böceği de yok)

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mi ya şu an acayip sevindim sivrisineksiz bir yer seçeneği var yaniii hem de bonuslu secenek :D süpermiş!

      İstanbul'dan ayrılmaya karar verdiğimde Ankara'yı da degerlendiricem :))

      Teşekkürler

      Sil
  3. Ben büyük küçük demeden sivrisinek, hamam böcekleri, kırkayak vb böcekleri sevmem. Ayrıca bende İstanbul'da yaşayan biri olarak artık buranın insanlarını ve havasını sevmiyorum. Değişiklik şart.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyy böyle sırayla hepsini okuyunca içim ürperdi. Ben de sevmiyorum. İstanbul'un havası ve insanlarını da aynı şekilde.
      Burada yaşlanmak, yaşlılığımı bu şehirde geçirmek istemem şahsen...
      Yorum için teşekkürler.

      Sil