Filmler #3 : Uzay Yolcuları (The Passengers)

- Mart 05, 2017



Bu Filmi MSP'nin blogunda okuyunca hemen izlemek istedim. Ve izledim de, ama bir türlü fırsat bulamayınca yorumumu eklemek şimdiye kadar uzadı.

Türkiye'de 13 Ocak 2017 tarihinde vizyona girmiş olan Uzay Yolcuları (The Passengers) filminin öncelikle konusundan biraz bahsedeyim.
5000'den fazla kişi, 120 yıllık bir uzay yolculuğu yaparak yaşanabilir olan bir başka gezegeni keşfe doğru yola çıkmaktadırlar.
Tabi ki bu kadar yıl canlı kalamayacakları için, özel tasarlanmış kapsüllerde uyutularak 120 yıl sonraya direk geçiş yapmışçasına uyanmak üzere yola çıkarlar. Yalnız, uzay gemisi büyük bir göktaşı ile  çarpışınca kapsüllerden biri arızalanır ve içinde uyuyan kişi uyanır. Hedefe varmaya daha 90 yıl vardır. Kapsüle geri dönmek de olanaksız olduğu için hayatının geri kalanını bu gemi içerisinde geçirmek zorundadır.
Bu süreçte kahramanımızın yaşadıkları, başka bir kapsüldeki kadına aşık oluşu ve kendine engel olamayıp onu da uyandırması ile devam ediyor.


Görüntüler, sahneler, olaylar çok güzel. Baştan sona keyifle izledim.

Kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim!

Benzer Yayınlar

6 yorum

  1. Ben de bayıldım bu filme. kesinlikle katılıyorum izlenmeli :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de izlemek istiyorum. Tanıtım için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. İzlediğine çok sevindim, ve dahi beğendiğinede :) ;)
    Hakikaten güzel film be! Kuzenede izlettirdim; hızını alamamış ertesi gün baştan birhaha izlemiş benden yeni bu tarz film tavsiyesi istiyordu :) Dedik kuzen sakin ol MSP reis burda :D :D :D

    Bu arada yayınında benide etiketlemişsin çok teşekkür ediyorum efemmmm ;) :) :) :) Çok naziksiniz :)

    Bu arada hâlâ daha izlemeyen varsa filmi izleyin. Jennifer Lawrence BEY hamın kızımız filme daha da bi renk vermiş zaten :D

    Saygılarımla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha sakin ol msp burada :D

      ne demek efendim rica ederim, asıl ben teşekkür ederim böyle bir film izlememe vesile olduğunuz için :))

      bence de kesinlikle izlesinler, keşke dizi falan olaymış devamı da olaymış :)

      Jennifer Lawrence Bey hanımdan başka da dişi yok zaten filmde :)))

      Sil