Gelecek vadeden bloglar arasına girdim :)

- Mart 09, 2017


Aslında yarın paylaşacaktım ama dayanamadım şimdi yazıp paylaşmak istiyorum.

Şu an çok şaşkın ve de çok mutluyum. Bugün, blogtaki ilk yazıma gelen yorum ile, blogumun gelecek vadeden blog seçildiğini öğrendim. 6 kişilik jüri kararı ile seçilmiş :)

Çocuklar gibi sevindim, gurur duydum. Kaç kere teşekkür ettim bilmiyorum ama ben yine teşekkür etmek istiyorum :))


Evrengunlugu ve kelimelerbenim'i takip ediyordum ama diğerlerini bilmiyordum, bu sayede keşfetmiş oldum.


16 kişilik bir liste var şu an, son eklenen ben olduğum için en tepedeyim :)

Tüm listeyi ve jüriyi tek tek ziyaret edeceğim, yeni blog keşfetmeye bayılıyorum bu yüzden de hepsini çok merak ediyorum.

Sevgili Evren'i, jüri üyelerini ve katkıda bulunan herkesi bu teşvik edici ve güzel projeden dolayı tebrik ediyorum. Ayrıca Türkçe bloglara verdiğiniz değer ve çabadan dolayı takdir ediyorum.

Türkçe ve özgün blogların önünün hep açık olmasını ve daima başarıyla ilerlemesini dilerim.

Şimdi yüzümdeki kocaman tebessümle huzur içinde uyuyabilirim :) Herkese iyi geceler!

Gelecek vaat eden bloglar sayfası için buraya tıklayın.

Benzer Yayınlar

33 yorum

  1. Tebrik ederim. Ne güzel bir hediye olmuş senin için :)
    Ben de en kısa zamanda bu blogları bir ziyaret edeyim

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok güzel bir hediye oldu :) teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Tebrik ederim ne güzel daha nicelerine inşallah 😊bende en kısa zamanda bu blogları ziyaret edeceğim sevgililer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) ben de bugün gezmeye başlayacağım :)

      Sil
  3. Tebrik ederim. Başarılarının devamını dilerim ;)

    YanıtlaSil
  4. Tebrik ederim :) Heyecanınızı buradan hissettim bile!
    Başarılarınızın ve keyfinizin devamını dilerim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sormayın ya bugün önüme gelene söyledim neredeyse benim blogum gelecek vaat eden bloglar arasına girdi diye :)) çok teşekkür ederim.

      Sil
  5. Çok mutlu bir haber,tebrik ederiim :) ^-^

    YanıtlaSil
  6. Tebrikler... Ne güzel bir sürpriz olmuş... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten çok güzel oldu:) çok teşekkür ederim.

      Sil
  7. Kuzucummmmm :) insan bi der demi adasim olmadan aslaaaa diyeee 😃 haha 😃 ayyy cok sevindim ki bennnn basarilarim daim olsun canmcim.İnternete bi girwmedim neler neler olmus 😘😘😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha ayyy canım adaşım benim çok teşekkür ederim :))

      Sil
  8. yaaaa kendim seçilmiş kadar sevindim inan bana :=) daha nicelerine inşallah <3 sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorumun beni nasıl mutlu ettii :) cok teşekkür ederim

      Sil
  9. Tebrikler canim uzun yillar yazman dilegiyle❤😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah :) cok teşekkürler :) 😇😘

      Sil
  10. Merhaba,

    sizin gibi çalışkan bir blog yazarıyla aynı listede bulunduğuma sevindim. Çok zarif bir şablon seçmişsiniz, gerçekten çok beğendim.

    Uzun soluklu bir blog olması dileğimle.

    Selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çok teşekkür ederim.
      Sizin de listeye girmenize sevindim ben de :) Tebrik ederim.

      Web sitenizi ziyaret etmek istedim ama işyerinde o kadar çok kısıtlama var ki, sizin sitenize de giremedim. Galiba kapatılan bir port ile bağlantılı adresiniz, bilemedim.

      Tekrar tebrikler ve ziyaretiniz için teşekkürler :)

      Sil
  11. Sevincin, həyəcanın taa buralara qədər gəldi, içimizi isitdi. Təbrik edirəm. Uğurların davamlı olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  12. Merhaba sevgili +ÖZLEM KUTLU, henüz öğrendim; kutlarım sizi ve başarılarınızın devamını dilerim. Sizin adınıza çok sevindim. Hoşça kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Halil Bey :)

      Sil
  13. Özlemcim tebrikler❤😊
    Ben de 2 gün önce bu listeye girebildim.Mutluluğunu ve heyecanını çok iyi anlıyorum o yüzden ☺ Sevgilerimle başarılar dilerim ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, hayırlı olsun ☺️ ben de tam şimdi facebook grubunda sizin eklendiğinizin duyurusunu gördüm tebrik ederim 😊😘

      Sil