Mim #7 : Bloglar arası röportaj

- Mart 12, 2017


Öncelikle kim kime dum duma adlı bloglar arası röportaj çalışmasının başkanı annesinin prensesine bu fırsatı sunduğu icin teşekkür ediyorum :)
Ve minik prensesinin kendi elleriyle seçtiği eşleştirmelerden denk geldigimiz sevgili blogger Büşra Bayram'ın, sorularıma verdiği içten, keyifli ve güzel cevaplarını sizinle paylaşıyorum. :)

Kendisinin bana sorduğu sorulara verdiğim cevapları görmek için bloguna uğrayın, link burada :)

---

Büşra'cığım seni tanıdığım için çok memnun oldum. Verdiğin cevapları okurken bazı yerlerde çok güldüm :)
Ben de yengeç burcuyum ve yaz insanıyım. Kışı Avustralya'da geçirmek fikri acayip cazip geldi :))

---

1-Blog yazmaya başlayalı yıllar olmuş, seni buna başlatan ve devam ettiren sey/güç nedir? 

Çook uzun yıllar oldu. Oldum olası yazmayı seviyordum. En yoğun yazma isteği lise yıllarımda vardı. Arkadaşlarım da sağ olsunlar her yazdığımı okur, başkaları ile paylaşırlardı. Çok alakasız bir sınıfta bir kızla tanışmıştık ve okul bittikten sonra da arkadaş olmuştuk. Yazılarımı inanılmaz beğeniyordu. blog olayı ile beni tanıştıran, blogumu açan da o oldu. Yazdıklarını başkaları da okumalı deyip bu yola baş koymamı sağladı. Aralıklarla yazmaktan soğusam da, blog çocuğum gibi. Asla vazgeçemiyorum. Yazmayı seviyorum, bu yüzden devam ediyorum. Beni tanıyan herkese blogumdan bahsediyorum, yazdıklarımın okunmasından zevk alıyorum. Devam ettirmemi sağlayan yegane şey bu sanırım: yazdıklarımdan utanmamam ve bir gün ifşa edileceğim korkusu taşıyor olmamam. :)


2-Hayallerini gerçekleştirebildin mi? En büyük hayalin neydi/nedir?

Hayallerimi gerçekleştirdim sayılır. Yalnızca bir kış günü uçağa atlayıp Avustralya'ya gidip yaz gelene kadar orada kalma hayalim var ki, hayal olarak kalacak sanırım :) Ha bir de kendime ait bir araba almak istiyorum ama her seferinde kaskosu, benzini, hırsızlığı, otoparkı , kazası falan diye düşünüp vazgeçiyorum. :)


3-Baska bir ülkede yaşasaydın nerede yaşamak isterdin? Neden?

İngiltere'de yaşama gibi bir planımız var ama sanırım ben başka bir ülkede yaşamak istemiyorum. Bir sürü ülke görmeyi çok istiyorum ama sadece görmeyi. Yaşayacaksam da öleceksem de kendi ülkemde yaşayıp ölmeyi istiyorum.


4-Hayatta yaptığın en büyük çılgınlık neydi?

Bir sürü çılgınlık yaptığımı söyleyebilirim. Ergenlik dönemi herkesin çalkantılarla geçerken ben yaptığım harika arkadaşlıklar dolayısıyla çılgınlıklarla geçti. Bazı zamanlar yurtta kalıyorduk. Arkadaşımla yurttakilere şaka yapalım dedik. Akşam 10 gibi cinli perili hikayeler anlatmaya başladık. Sonra tuvalete diye çıkıp merdivenlere terlikleri ters ve dik bir biçimde sabitledik. Fakat o kadar korkunç duruyordu ki, böyle olmasına imkan yok gibiydi. Sonra odaya dönüp hikayelere devam ettik. Merdivenlerden inen bir arkadaş terlikleri görünce çığlıklarla odaya koştu. Geldiler.. dedi. Sonra herkes koştu baktı, gerçekten bir ilginçlik vardı. Yangın merdiveninde asılan çamaşırların yaptığı gölgeyi hesap etmemiştik ama o da harika bir tamamlayıcı oldu. Gözetmen hocalar çağrıldı. Odaya oturduk. Hep birlikte ayetel kürsi, nas felak falan okuduk :) Birisi cin çıkarma duası falan bile yapmayı teklif etti :))


5-Sence hayata geliş amacımız ne?

Tamamıyla imtihan :) bazen o kadar iyi hissediyorum ki imtihan olduğumu, bazen de hissetmiyorum. Fakat eminim.


6-Hangi mevsimin insanısın?

Tabii ki yaz mevsimi. Allah'ım bu sıcaklar hiç bitmese diyorum. Kapalı olup üst üste giydiğim halde Ağustos ayında üşüdüğüm oluyor. Kansızlığım falan yok, babama göre beyaz ineğim. Çünkü beyaz inekler çok üşürmüş :)) Arkadaşlarım gelip "ya sıkılmıyor musun bu sıcakta" diyorlar. Hayır ısınamadım diyorum, şöyle kemiklerimin ısındığı sıcak havalara aşığım. Tabi güneş alerjim olmasa daha mutlu bir insan olacağım :)


7-Burcun, yaşın, mesleğin nedir? :) Burcunun özelliğini taşır mısın? Burç uyumuna inanır mısın?

Burcum yengeç, 28 yaşındayım, mesleğim halkla ilişkili, kamuyu yönetmiş görsel iletişim tasarımcı öğretmen :) Şimdilerde grafik tasarımı işleri ile uğraşıyorum freelance. Ve stajyer öğretmenlik yapıyorum. Burçlara ve uyumlarına çok inanırım. Özelliklerini tamamen taşıdığım bir burca sahibim, işin kötü kısmı yükseleni olan yay ı da taşıyorum. bu yüzden saçma sapan git gel-lerim çok oluyor.


8-Sana iki yetenekten biri verilecek olsaydı istediğin zaman ışınlanabilmeyi mi yoksa istediğin zaman görünmez olabilmeyi mi seçerdin?

Işınlanmayı isterdim. Böylelikle istediğim her yere bedava gider tüm gün gezer, yer içer sonra akşam evime dönerdim. Ah keşke olsaydı öyle bir şey :)

Benzer Yayınlar

20 yorum

  1. Vay be ne sorular ama =D Bence bir röportaj blogu açmalısın =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sahiden mi, çok saol :))
      Ayrı blog değil de blogumda tek tek misafir ederim belki neden olmasın, sevdim bu işi :D

      Sil
  2. Keyifle okudum :) Terlik hikâyesi çok iyi :) Ben de ışınlanmayı tercih ederdim kesin. Ahh, ne güzel olurdu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet terlik hikâyesine ben de çok güldüm :)) keske isinlanabilsek, teşekkürler.

      Sil
  3. Işınlanmak benim de çocukluğumdan beri çok istediğim şeylerden :) Sanırım ışınlanamadan öleceğim :)Bu etkinlik sayesinde sizleri de tanımış oluyoruz :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her seyi icat ediyoruz da bi şu ışınlanmayı bulamadık ya :)) ben teşekkür ederim

      Sil
  4. samimi sorulara verilen içten cevaplar... ahh harika :)))

    YanıtlaSil
  5. Uff adaşımmm bunlar nasil sorulardı harika bulmussun.😃 Ama arkadasimizda süper cevaplar bulmus.Sizde cok.güzel bir cift olmussunuz 😘

    Terlik konusuna bayildim ama ben kesin kalpten giderdim yaa töbe estafirullah haha 😃 bayildimmmm 😃 ben tesekkr ederim yaptiginiz icin cnim benmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen adaşım, güzel eş olduk sorularıma cok güzel cevaplar verdi sagolsun keyifle okudum ben de :)

      Ayyy sorma ya cok korkunç çok acımasız olmuş, harbi çılgınlık :D

      Sil
  6. Ne kadar güzel olmuş cevaplar ve sorular ikinizde emeğine yüreğine sağlık çok keyifli bir röportaj olmuş gerçekten sevgililer 😊😀

    YanıtlaSil
  7. O halde avustralya'ya giderken yol arkadaşı olarak beni götürüyorsuun :))

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel Özlem, biz de yaptık, ne kaynaşma oldu ama değil mi? Ben de Beyda'nın Kitaplığı ile yaptım röportajımı. Annesinin PRENSESİne tekrar teşekkürler.
    Büşra kızımı çok severim. Sorular da güzeldi, kutluyorum seni yavrum, Büşra kızımın cevapları da güzeldi. İkinizi de kutluyorum. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablacım hoş geldin çok teşekkür ederim :) evet çok güzel kaynaşma vesilesi oldu :) sizin röportajınıza da bakıyorum hemen

      Sil
  9. Suallar da cavablar da mükəmməl.Yayda belə üşümək nə böyük xoşbəxtlikdir :) Sizin cavablarınızı da oxumaq üçün həmən qaçıram linkə:)♡

    YanıtlaSil
  10. Bloglar arası röportajlar devam etmeli. Blogger arkadaşlarımızı tanıyoruz ve kaynaşmamıza vesile oluyor. Güzel bir röportaj olmuş. Keşke bende ışınlanabilsem :) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel bir etkinlikti. çok fazla katılım vardı, yapmayanlar hala vardır belki :) teşekkürler.

      Sil