30 Şarkı Meydan Okuması #1 : Adında Renk Olan Sevdiğin Bir şarkı

- Mayıs 11, 2017

Yeni meydan okumamızın ilk maddesiyle başlıyoruz.

1.Adında Renk Olan Sevdiğin Bir şarkı

Aslında aklıma bir şarkı gelmedi önce, ben de Google'a yazıp bunu buldum :D Gözlerim kahverengi değil siyah ama bu, bu şarkıyı sevmeme engel değil :))

İyi dinlemeler :)



Van Morrison - Brown Eyed Girl

Sha la la la la la la la la la la te da
Just like that
Sha la la la la la la la la la la te da
La te da

Benzer Yayınlar

14 yorum

  1. Nə maraqlı bir meydan oxumaymış bu :)) Musiqi dinləməyi çox sevirəm mən də. Amma hafizəm belə 30 kateqoriyaya ayıra biləcək sayda mahnı depolayacaq qədər mükəmməl deyil təəssüf ki. Çətin bir yola girmisiniz :)) Sizə uğurlar ♡♡♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) ben de zorlanacak gibiyim ama başladık bir kere inşallah iki meydan okumanın da altından kalkabilirim :))

      Sil
  2. linkin park'ın behind blue eyes şarkısı geldi benim de aklıma. bu şarkıyı da ilk kez dinliyorum desem :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o şarkı beni çok etkiliyor yaa hüznün dibine vuruyorum resmen. Bunu dinleyin siz bu daha güzel :))
      Teşekkürler yorum için

      Sil
  3. Adında renk olan sevdiğim şarkı var mı diye düşündüm, varmış.

    ''Sarı saçlarını deli gönlüme, Bağlamışım çözülmüyor mihriban mihriban'' çok severim, nasıl güzel bir türüdür. Yinede itiraf etmeliyim ilk aklıma ''ela gözlü benli dilber'' ve 'etek sarı sen etekten sarısın'' geldi :)
    Keyifle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahah bilinçaltınızda sarı rengi daha baskın görülüyor sanki :D
      sarı saçlarını deli gönlüme... okurken istemsizce melodisiyle söyledim, ben de çok severim bu türküyü :) çok teşekkürler

      Sil
  4. Çokk sevdiğim ve beni mutlu eden bir şarkıdır bu. Ne güzel bir tesadüf oldu :)
    Keyifle dinledim

    YanıtlaSil
  5. hihi pek sevimli sölemişsin şarkıyı la la laaa:)

    YanıtlaSil
  6. Sha lalala, ilk kez dinledim sanırım bu şarkıyı, hoşgeldin diğer maddeleri de merakla bekliyorum, artık ben de takipteyim :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduuk. Sen de bloguma hoşgeldin, teşekkürler :)

      Sil
  7. vuuu iddalı bişeymiş bu ben de takılayım şu listeye bakalım neler çıkarıcam sizinkiler çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kolay bir challenge değil gerçekten :)) çok teşekkür ederim sizinkileri de merakla bekliyoruz o halde :)

      Sil