30 Şarkı Meydan Okuması #2 : Adında Sayı Olan Sevdiğin Bir Şarkı

- Mayıs 12, 2017

Meydan Okumamızın 2.maddesine geçelim.

2.Adında Sayı Olan Sevdiğin Bir Şarkı

20lerimin başlarında bu şarkı çıkmıştı ve ben kendimi hiç büyümemiş kabul ederek bu şarkıyı hep üzerime alınırdım. 19 yaşındayken 24 yaşındakiler ne kadar büyük görünürdü gözüme. Onları karta kaçmış, kendimi de taze filiz gibi görürdüm :)) 23 olunca eyvah evlenmem lazım telaşıyla alelacele bir sevgili yapıp sözlenip yürütememiş ve ayrılmıştım. Şimdi 30 oldum... Hey gidi yıllaaarrr...

Benzer Yayınlar

2 yorum

  1. Bende severim bu şarkıyı güzeldir ehh bende 31oldum ne yapalım 😁😊sevgiler canım benim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de 1 ay kaldı 31e :) olsun her yaşın ayrı güzelliği var, 30lara da alışıyor insan :P sevgiler, teşekkürler canım

      Sil