168 / 365

- Haziran 17, 2017

D&R in önünden geçerken, vitrindeki kitaplar gözüme çarptı. Alex de Souza ₺9,90 ve hemen yanında Rihanna kitabını da ₺9,90 a görünce, bir kaç adım daha uzaklaşmaya zorlasam da yapamadım ve geri dönüp içeri girdim. Dört kitap aldım, normalde 90lira verecekken 40 lira verdim. Pardon 41 lira, çünkü kart çıkarmam gerekti. Bu indirim D&R kartı olanlara geçerliymiş. Kart 1 tl.

Erkek kardeşimin kafa topu oyununda biriktirdiği 2 milyon altını bugün kendiliğinden sıfırlanmış. Üzüldüm, yazık. Mail falan attı da bakalım çözecekler mi durumu...

Benzer Yayınlar

11 yorum

  1. hemen okuman dileğiyle o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde o kadar kitap dururken yine kitap aldım yaa :) çok teşekkür ederim

      Sil
  2. Güzel bir fırsatla almışsın öyleyse iyi okumalar şimdiden :)
    Bende de bir erkek kardeş var ve o da kafa topunu çok oynardı bir aralar. Şimdi başka bir şeye merak saldı. Umarım kardeşine geri dönüş yaparlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok indirimli oldu :)
      Bizimki de sabah akşam oynuyor zor bıraktırıyoruz ama yazın azaltır sanıyorum, inşallah dönerler bekliyoruz

      Sil
  3. Gerçekten güzel bir kampanyaymış. Bu aralar kitaba para ayıramayacağım ama faydalı bir paylaşım olmuş. Umarım kardeşiniz paralarını alabilir.
    Saygılarımla. Vesselam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimi baya tuttum, fuarlara bile gitmedim yine bir sürü kitap alırım diye ama buraya kadarmış, o indirimi görünce dayanamadım :))
      İnşallah, teşekkürler ve hoşgeldiniz

      Sil
    2. Ben bir süredir fiyatlardan yakınıp hiç bir fuara gitmedim, parada ayıramadım. Eldeki kitapları okuyup biraz olsun kızgınlığım geçtiğinde tekrar gidip gezeceğim. Satın almasam bile kitaplara dokunmak, giriş cümlelerini okumak ve incelemek mutlu ediyor beni :)
      Hoş buldum. Bende Teşekkür ederim.

      Sil
    3. Ben de kendimi kaybediyorum kitapçılara girince, nasıl bir mutluluk :)

      Sil
    4. Bende öyleyim :) Mutluluğumuz daim olsun :)

      Sil