Benimle geçmişe gelin : Yıllar önce kapattığım blogumdan arşivde kalanlar

- Haziran 19, 2017


web.archive.org sayesinde, ta Kasım 2009'da açıp Ekim 2011'de kapattığım ozzeinep.blogspot.com adlı blog sitemi görünce hüzünlenmedim desem yalan olur. Aynı zamanda da kendime çok kızdım, neden kapatmışım ki? Ne zararı vardı ki sanki dururdu bir kenarda.

Kötü bir huyum var, ya hep ya hiç diye yaşayanlardanım, hep uçlardayım. Bunu değiştirmedikçe de kendime kızmaya devam edeceğim, biliyorum.

web.archive.org sadece bir kaç sayfanın görüntüsünü kaydetmiş.
Yani Hakkımda, İletişim ya da etiketlere tıkladığımda bir şey görüntülenmiyor.
Yukarıda resim olarak eklediğim sayfanın adresi şu:
https://web.archive.org/web/20110925190157/http://ozzeinep.blogspot.com/

Bir kaç ekran görüntüsü eklemek istiyorum:

Arşivim










Biraz beyin fırtınası yapmak istemişim anlaşılan. İllüminati'nin yeni çıktığı, herkesin diline dolandığı, bir neslin araştırma becerisinin ciddi anlamda arttığı dönemler.... Michael Sikkofield takipçisiymişim. Geçen seneye kadar hâlâ ara ara takip ederdim aslında, çok eski bir şey değil.

Tüm sayfalarında tek tek gezinebilmeyi çok isterdim ama malesef görünen kısmı sadece bu...

Benzer Yayınlar

10 yorum

  1. Eskilere götürmüş bu blog seni.. Bunu hiç bırakmazsın inşallah :)
    Micheal Scofield'ı Prison Break'den bilirim. Yeni sezonunu da izliyorum. Geri dönüş yapmalarına sevindim. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bırakmayacağım inşallah burayı artık hep buradayım :)
      prison break dizisini 4.sezona kadar izlemiştim diye hatırlıyorum, son iki sezonu izlememiştim galiba.
      Evet geri dönmüş hala aynı tadı var mı? eğer varsa kesinlikle izleyeceğim, özledim ya üniversitede izliyorduk arkadaşlarla :)

      Sil
    2. Kesinlikle hala aynı tadı ve heyecanı var,Scofield işte! :) 40 dakika çabucak bitiyor ne ara izledim oluyorsun :D

      Sil
    3. Hadi ya o zaman izleyeyim :))

      Sil
  2. sanmıyorsam webarchive.org blogun ön sayfasını kaydediyor,diğer sayfalara tıkladığımda hata veriyor..güzel bi bloga benziyomuş..böle arasıra benim de bir iki tane blog kapatmışlığım olmuştur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet linkler var ama tıklayınca bir yere götürmüyor :) her blog sağlayıcıdan blog denemişliğim oldu sanırım. Mesela desenblog vardı bir ara bilir misin? onda da adresim vardı, ozzeinep.desenblog.com du galiba. Myspace, mynet ücretsiz siteler vs... çok gezindik çok :))

      Sil
  3. Eskiye şöyle bir göz atıvermek olmuş seninki..
    Geçmişe gitmek insanın duygu yoğunluğunu artırıyor. Bir hüzün perdesi insanın gözünden geçer gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle ya neden kopamıyoruz ki şu geçmişten :) aslında tam kopmak da yanlış, dengeyi sağlamak gerekiyor sürekli.

      Sil
  4. Frithjof Schuon20 Haziran 2017 21:32

    Sizin için güzel bir anı olmalı.Hani derlerya söz uçar yazı kalır,sizinki de söz uçar blog kalır hesabı olmuş.Bu arada "Nietzsche ağladığında" güzel bir kitap.Ama okumak için sağlam bir psikoloji gerekir.Size bunu gönderen kişi ya çok deli,ya çok akıllı birisi olmalı,tabi bir de nilist olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel bir kitap, beni çok etkilemişti. Bilemiyorum nihilist olabilir :)

      Sil