bironeridebizden.com

- Haziran 13, 2017

Bironeridebizden.com'u duydunuz mu?
Blogumu açtığımdan beri ikinci şokumu yaşıyorum. Birincisi Evren Soyuçok'un gelecek vadeden bloglar arasına girdiğimi haber vermesiydi, ikincisi ise Erkan Tepebaş'ın bana blog üzerinden mail atarak bironeridebizden adlı öneri paylaşım platformuna Editör olarak katılmamı teklif etmesi oldu.
Gurur duydum, mutlu oldum. Blogumun bu aşamaya gelmiş olması, insanların dikkatini çekmesi çok güzel.
Makale yazarlığı hep istediğim şeydi, bu blogu açma sebebim ve yetmezmiş gibi 365 serisine başlayıp her gün inatla yazı girme sebebim de buydu. Yazı dilimi geliştirmek ve internette yer edinmek.

Nedir bironeridebizden?
Türkiye'deki ilk ve tek öneri paylaşım platformu. Hem blog hem de forum özelliklerini taşıyan, yakın zamanda kullanıcılardan da öneri kabul edebileceğimiz ama şimdilik sadece Editörlerin önerilerini okuyup yorum yapılabilen bir oluşum.

Neden bironeridebizden?
İnterneti en çok ne amaçla kullanıyorsunuz? Ben çoğunlukla fikir almak için kullanıyorum. Nereye gidilir, nereden alınır, nasıl kullanılır, ne yapmalı, ne izlemeli, ne okumalı, nasıl yapmalı soruları ile internet başına geçiyorsanız, artık bu ve benzeri tüm sorularınıza bironeridebizden.com'da cevap bulabileceksiniz. A'dan Z'ye her konuda öneriler olacak.
Bir öneri aramıyor olsanız dahi editörlerimizin anlatımlarına göz gezdirmek için ziyaret etmek isteyeceksiniz.

Bir öneri de bizden, yaşadığınız bir sorun ya da kafanıza takılan bir şey için Google'ın sayfalarında saatlerce kaybolmak yerine, belirli bir adresinizin olmasını ve buradan öneri isteyip öneri verebilmenizi sağlar.
Etkileşim sağlandıkça daha hızlı büyüme gerçekleşeceğinden, sizin de mutlaka ziyaret etmenizi ve kayıt olmanızı isteriz.

Editörlerimizden daedmier.blogspot.com da bu konuda bir mim başlatmış. Mutlaka katılın :)

Önemli dipnot: Siz de kaleminize güveniyorsanız ve önerilerim var diyorsanız mutlaka benimle iletişime geçin : ozlemkutlu2@gmail.com


Sevgiler...

Benzer Yayınlar

30 yorum

  1. Bu güzel haberleri duymak inanın en az sizin kadar beni de sevindirdi sizin adınıza. Başarılarınızın devamını dilerim canı gönülden. :)

    YanıtlaSil
  2. Aklımızda olsun. İlk fırsatta ziyaret edelim ;)

    YanıtlaSil
  3. Özlem'ciğim. Gelecek vadeden bloglar arasında olman beni çok mutlu etti. Seni kutlarım yavrum.
    Bu önerini de dikkate aldım. Üye olacağım. Muhakkak yararını göreceğime inanıyorum. Sevgilerimle canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ece ablacığım :) evet kesinlikle faydalı olacağına inanıyorum ben de, bir öneri sunma platformu yok şu an internette ama ihtiyaç var. Bakalım, güzel olacak inşallah :)

      Sil
  4. Siteyi ilk paylaştığınızda ziyaret etmiştim. Geleceği parlak görünüyor...
    Başarılarınızın devamını dilerim, efendim! :)
    Ve tebrikler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözünüzden kaçmamış, çok sevindim :) çok teşekkür ederim.

      Sil
    2. Gazetecilik kökenliyim, efendim, asla kaçmaz :D

      Sil
  5. hayırlı olsun çok sevindik adınıza :) umarım daha güzel işler yapmaya hep devam edersiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) ziyaretlerinizi bekliyoruz :)

      Sil
  6. Tebrikler :)) Hadi hayırlı olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, öneriler eklenmeye devam ediyor, bekleriz :)

      Sil
  7. Hayırlı olsun, daha nice nice güzel haberleriniz olsun :) Tebrikler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) anne çocuk ile ilgili de yazılarımız var bekleriz mutlaka :)

      Sil
  8. Tebrikler canım yolun açık olsun :D

    YanıtlaSil
  9. Tebrik ederiiz :) blogunuz gerçekten çok tatlış ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle düşünmenize sevindim teşekkür ederim:) ayrıca hoşgeldiniz.

      Sil
  10. Bu günlərdə Edanın başlatdığı mimə görə çox duyuram bu sitenin adını. İlk fürsətdə ziyarət edəcəm mütləq. Sənin adına da sevindim canım. Uğurların daimi və bol olsun. Sevgilər.

    YanıtlaSil
  11. tebrikler, bol bol yazmaya devam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, hoşgeldiniz :)

      Sil