Challenge / Apartman Sohbetleri #8 : En büyük çılgınlığın?

- Mart 16, 2017


Bizim ev tepe bir yerde olduğu için her yerimiz yokuştu. Bazen bisiklet yarışları yapardı çocuklar, hızını alamayıp duvara toslayıp kaşlarını patlatırlardı falan. Evin önündeki yokuşun bitiminde de mezarlık var. En tepeden hızla gelip cumburlop mezara atlamalık bir yerdeyiz yani.


Beş kişilik güzel bir arkadaş grubumuz vardı. 3 erkek 2 kız. Ve sadece 2 patenimiz vardı. Biz de 1'er ayağımıza paten giyip yokuş aşağı iniyorduk. Şimdi düşünüyorum da, manyak mıymışız acaba? Tek ayak üzerinde, patenle, yokuş aşağı inmek nedir yani? Benim dengem normalde de çok kötü olduğu için, boşta kalan kişi genelde gönüllü olarak ben olsam da bir keresinde çok pis düşmüştüm. Muhtemelen kalçam falan çatlamıştı bir şey olmuştu çünkü acayip acımıştı ama millet vızır vızır sürerken kendime leke sürdürmemek için susmuştum. :)

O lanet dengeme rağmen, düz yol dururken ben hep duvar tepelerinde yürürdüm, bacaklarım hep yara bere içindeydi çocukken, hep sargılıydı. Annemin kanayan bacaklarıma bağladığı bezler yapışırdı yarama, sonra kaldırırken bir daha kanardı, iz kalırdı vs... Hala denge ile alakalı sorunluyum. Bisiklet de süremiyorum bu yüzden. Çok güzel gidiyorken birden direksiyon hakimiyetimi kaybedebiliyorum.

Belki başka, daha büyük çılgınlıklarım olmuştur ama aklıma bu geldi sadece.
---

Apartman Sohbetleri Challenge:
  1. Nasıl bir apartmanda büyüdün? (link)
  2. Çocukluk eğlencen neydi? (link)
  3. Yedi yaş pantolonunu bulsak cebinden ne çıkardı? (link)
  4. Çocukluk kahramanın kimdi? (link)
  5. Gereksiz bir yeteneğin var mı? (link)
  6. Hastası olduğun bakkal ürünü hangisi? (link)
  7. En saçma zevkin? (link)
  8. En büyük çılgınlığın?
  9. Çocukken en çok korktuğun şey?
  10. En sevdiğin ve sevmediğin özelliğin?
  11. Karşı cins karşısında en çok utandığın an?
  12. En maskulen/feminen yanın nedir?
  13. Asla cesaret edemeyeceğin bir şey?
  14. En sevdiğin fiziksel acı?
  15. Almış olduğun en saçma teklif?
  16. Kendini çok değerli hissettiğin bir an var mı?
  17. Annenden ve babandan ne öğrendin?
  18. Hangisi daha olası; cadı, vampir, kurt adam? Ve tabii ki neden?
  19. Manzarasız müthiş bir daire mi, manzaralı tek odalı bir daire mi?
  20. Hayat sana ne öğretti?


Benzer Yayınlar

8 yorum

  1. Haha :) al iste ya basiniza bisey gelseydi bu anneler haksizmi size kizmakta :)

    Bende sonbaharda yaprakları toplar salincaktan sallanirken üstne atlardım.İyi kafa üstü gitmemisim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep inattım hala inadım, başıma ne gelirse inadımdan geliyor zaten napıcam böyle bilmiyorum :D

      seninki de iyiymiş :D hem romantik hem çılgın :D

      Sil
  2. Ya bu apartman sohbetleri çokk güzelmiş :) Bende yerinde duramayan azcıcık da yaramaz bir kız çocuğuymuşum küçükken. Düşe kalka öğrendik işte :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yaramaz değildim aslında ama çok düşerdim :)) aynen bi şekilde büyüdük işte :D teşekkürler.

      Sil
  3. Çok güzel :)) Bende Çok istiyorum paten ama annemi kandırmak zor ya kadın kanmıyor >:)) İnşallah bu sefer kandıracağım :)) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok istiyorsan al tabi ama dikkat et :))

      Sil